8 Şubat 2008 Cuma

Fatih'e kurşuna müebbet!



08 Şubat 2008 Cuma 01:10
Fatih Tekke ve Gökdeniz Karadeniz'in işyerini kurşunlayana müebbet hapis.

Milli futbolcular Fatih Tekke ve Gökdeniz Karadeniz ile eşlerinin otomobilleri ve iş yerlerinin kurşunlanması olayına ilişkin davada sanıklardan Hakan Süleyman, Müjdat Üçüncü'nün öldürülmesi olayından müebbet hapis cezası ve diğer suçlardan 44 yıl 3 ay hapis cezası aldı. Erdem Kılıç'a 22 yıl, Şenol Kaya'ya 26 yıl 6 ay hapis cezası verildi. Erzurum 2. Ağır Ceza Mahkemesindeki davanın bugünkü duruşmasına tutuklu sanıklar, Hakan Süleyman, Erdem Kılıç ve Şenol Kaya katılırken, tutuksuz sanık Fatih Bulut gelmedi. Sanık Hakan Süleyman son savunmasında, mahkeme heyetinin ''talimatla hareket ettiğini'' ileri sürerek, şunları söyledi: ''İki senedir içerideyim. Birileri 'Hakan Süleyman'ı alın' dedi ben de alındım. Gökdeniz Karadeniz 1 milyondan az şike oynamaz. Menajeri de Sedat Peker'dir. Tüm olayı yapan Fatih Tekke'dir. Şike olaylarından dolayı Gökdeniz'in sıkıntıda olduğunu söyleyen, beni arayan ve para teklif eden de kendisidir. Hatta ben bu olay yüzünden akrabam olan Oflu İsmail tarafından İstanbul'a çağrıldım ve olaya neden karıştığım için fırçalandım. Fatih Tekke futbolcu mu, kabadayı mı? Bana televizyonda silah gösteriyor. Yediğim fırçanın etkisiyle Fatih'i bir kez aradım 'sen ne biçim abisin' dedim. Sadece bu kadar tepki gösterdim.'' Trabzonspor Kulübü Başkanı Nuri Albayrak'ın yaşanan bazı olayları ört bas etmeye çalıştığını, sonrasında konunun medyaya yansımasıyla olayların kendisine mal edildiğini anlatan Süleyman, şöyle devam etti: ''Ben Trabzonspor sevgisinden dolayı gelmiş yatıyorum. Cinayet nasıl bana mal edilir? Emniyette paralar dağıtıldığına inanıyorum. Ben buradan beraat edersem skandal olacak ve beraat etmemem için her şey yapılıyor. Size devleti şikayet ediyorum. Bu futbolcular benim dışarı çıkmamam için ellerinden geleni yapıyorlar.''

Hiç yorum yok: