7 Şubat 2008 Perşembe

DHKP-C'de halaylı kutlama



DHKP-C terör örgütü yanlıları Belçika Adaletinin kararını halay çekerek kutladı.

Belçika adaleti, DHKP-C davasında son kararını açıkladı. Anvers Temyiz Mahkemesi, Avrupa Birliği'nin (AB) terör örgütleri listesinde bulunan DHKP-C'nin "terör örgütü" olmadığına hükmetti. Belçika'nın Anvers şehrinde görülen davada kararın açıklanmasının ardından DHKP-C terör örgütü yanlıları, kararı, mahkeme binası önünde halay çekerek kuladı. Karardan sonra basın mensuplarına açıklama yapan DHKP-C Basın Sözcüsü Bahar Kimyongür, kararı "mantığın zaferi" olarak nitelendirdi. Bahar Kimyongür, "Bence mantık kazanmıştır bugün. Bugün mantığın zaferidir. Bush dokrininin ağır bir yenilgisidir ve bu anı tarihi bir an olarak değerlendiriyorum. Ben kendimi şimdiye kadar bir terörist olarak görmedim şimdiye kadar. Benim yaptığım tek şey; yurtseverlikle, yani Türkiye'ye olan sevdamla, sevgimle ve oradaki yanlışlıkları ve özellikle insan hakları konusundaki eksik, F Tipi cezaevlerindeki işkenceleri, kötü muameleleri, insanlık dışı muameleleri teşhir etmek oldu. Bunlar bence ne Türkiye'de ne Belçika'da ne de başka bir yerde suç olarak değerlendirilmemeli. Nitekim bugünkü yargıçlar bunu sıradan ifade özgürlüğü kapsamına soktular benim bu durumumu." diye konuştu.

Hiç yorum yok: